پرسش شماره ۱:  فرزندم به چند جلسه درمانی نیاز دارد ؟

تعداد جلسات پس از ارزیابی بیمار و با توجه به شدت مشکلات او تعیین می شوند. اما بطور کلی این بیماران به ۱۰ الی ۱۵ جلسه درمانی نیاز دارند . اگر در بعضی کیس ها   پاسخ به درمان کاملا رضایت بخش نبوده و یا مجددا عود بیماری را داشته باشند ممکن است نیار به تکرار جلسات درمانی در ۶ ماه بعد و یا سال بعد را داشته باشند.

پرسش شماره ۷ : آیا فیزیوتراپی کف لگن کودکان مانند فیزیوتراپی کف لگن بزرگسالان است ؟
فیزیوتراپی کف لگن در کودکان تفاوت بسیار زیادی با فیزیوتراپی کف لگن در بزرگسالان دارد. زیرا علل مشکلات دفعی و ادراری در کودکان با بزرگسالان  بسیار متفاوت می باشد در نتیجه روش درمانی نیز متفاوت خواهد بود.

پرسش شماره ۲: چند درصد از بیماران با فیزیوتراپی کف لگن بهتر می شوند ؟

با توجه به سالها کار تحقیقاتی بروی این کیس ها و با ارائه مستندات علمی آن بصورت مقالات ، مشخص شده است که حدود ۷۰ الی ۹۰ درصد این بیماران به این روش درمانی پاسخ می دهند. البته شرط مهم برای پاسخ به درمان در این روش ، همکاری کودک و والدین می باشد

پرسش شماره ۸ : آیا همه کلینیک های فیزیوتراپی می توانند این روش درمانی را برای کودکم انجام دهند؟

فیزیوتراپی کف  لگن کودکان یک روش کاملا تخصصی است که در همه کلینیک های فیزیوتراپی انجام نمی شود . فیزیوتراپیست متخصص این رشته می بایست دوره های تخصصی مختلفی را در رابطه با بیماری ها و اختلالات ناحیه لگن گذرانده باشد و با انجام فیزیوتراپی در کودکان کاملا آشنایی داشته باشد.

پرسش شماره ۳: هدف از انجام فیزیوتراپی کف لگن در کودکان چیست ؟

مهمترین هدفی که ما در این برنامه درمانی دنبال می کنیم اصلاح رفتار ناصحیح ادراری و دفعی در کودک و بدنبال آن آموزش  روش صحیح این رفتارها با بکارگیری  روش های فیزیوتراپی است .

پرسش شماره ۹ :

پرسش شماره ۴ : این درمان برای کودک من دردناک است ؟

این روش درمانی برای کودک شما دردناک نمی باشد زیرا از الکترودهای پوستی که روی سطح بدن قرار می گیرند استفاده می شود و تمرکز درمانی بیشتر بر آموزش و انجام تمرینات ورزشی و اصلاح رفتار غلط دفعی و ادراری می باشد.

پرسش شماره ۱۰ :

پرسش شماره ۵ : چه سنی برای انجام فیزیوتراپی کف لگن کودکان مناسب است؟

زمان مناسب برای این روش درمانی ۴ سالگی به بعد می باشد که کودک می بایست بطور طبیعی کنترل ادرار و مدفوع خود را  بدست آورده باشد.

پرسش شماره ۱۱:

پرسش شماره ۶ : آیا جلسات درمانی باید پشت سرهم باشند یا بهتر است فاصله داشته باشند؟

بهترین مدل درمان ، انجام این جلسات هفته ای ۱ یا ۲ مرتبه است تا کودک بخوبی تمرینات را یاد بگیرد.

پرسش شماره ۱۲ :